سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای جامع خرید آیپد 2021: کدام آیپد مناسب شماست؟

?

اگر تمایل به خرید یک آیپد جدید دارید اما انتخاب بهترین مدل و نسخه برایتان کار سختی است، این راهنمای اختصاصی را از دست ندهید. با توجه به مدل های مختلفی که اپل از این محصول روانه بازار کرده، انتخاب بهترین و مناسب ترین مورد مطمئنا کار آسانی نخواهد بود. ما در این مقاله می‌خواهیم یک راهنمای خرید آیپد 2021 خدمتتان ارائه کنیم تا با استفاده از این راهنما قادر باشید بهترین iPad را در سال 2021 برای خودتان تهیه کنید. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

 

راهنمای خرید آیپد 2021

اگر می‌خواهید یک آیپد اپل بخرید باید مطمئن باشید که محصول مناسب خودتان را تهیه می‌کنید چون آیپد های اپل در نسخه های مختلفی عرضه شده‌اند و قیمت گرانی هم دارند، بنابراین با یک انتخاب اشتباه ممکن است دچار دردسر شوید. اما انتخاب آیپد مناسب کار خیلی آسانی نخواهد بود چون همانطور که گفتیم نسخه های مختلفی از آن روانه بازار شده‌اند و این یک مقدار کار را برای کسانی که خیلی با دنیای تکنولوژی آشنا نیستند سخت می‌کند. 

با این وجود اگر نیازهایتان را به طور دقیق مشخص کنید و همچنین مقدار بودجه‌ای که می‌خواهید برای خرید آیپد صرف نمایید را هم تعیین کنید، خیلی راحت قادر به مشخص کردن مناسب ترین iPad برای خودتان خواهید بود.بدین منظور ما سعی می‌کنیم در این مقاله راهنمایی گام به گامی را تدوین کنیم تا با استفاده از آن قادر باشید بهترین آپید را در سال 2021 برای خودتان انتخاب کرده و خریداری نمایید. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه شوید.

حالا وقتشه! اینو بخون معرفی 10 تا از بهترین تبلت های بازار

 

آیپد 2021 یا نسخه های قدیمی تر؟

قبل از هر چیز مشخص کنید که آیا تمایل به خرید جدیدترین ورژن iPad یعنی نسخه 2021 را دارید یا به نسخه های قبلی این محصول که مربوط به سال های 2020 و قبل تر می‌شوند اکتفا می‌کنید! این امر می‌تواند به طور مستقیم روی میزان بودجه‌ای که برای خرید آیپد کنار گذاشته‌اید تاثیرگذار باشد یا برعکس میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌تواند مستقیما روی اینکه آیپد 2021 بخرید یا نسخه های قدیمی تر تاثیرگذار باشد! اما تفاوت مابین جدیدترین ورژن آیپد های اپل و نسخه های قدیمی تر آن چیست؟ این موضوع مهمی است که باید در راهنمای خرید آیپد 2021 به آن اشاره داشته باشیم.

خیلی از کاربران تصور می‌کنند که خرید نسخه های قدیمی محصولات دیجیتال نظیر تبلت و گوشی اقدام درستی نیست اما به عقیده ما این باور چندان هم نمی‌تواند صحیح باشد، به ویژه زمانی که قصد خرید یکی از محصولات اپل را داشته باشید! آیپد و آیفون های اپل به قدری با کیفیت تولید می‌شوند که حتی نسخه های مربوط به 2 سال گذشته آن ها می‌توانند تجربه کاربری عالی را برایتان به همراه داشته باشند مگر اینکه شما خیلی سخت‌گیر یا علاقمند دوآتیشه دنیای تکنولوژی و محصولات دیجیتال باشید! یک کاربر عادی با استفاده نرمال حتی می‌تواند با خرید آیپد های 2020 و 2019 اپل هم تمام نیازهایش را برطرف سازد و حتی تا چند سال آتی هم بدون مشکل از این محصولات استفاده به عمل آورد.

با توجه به اینکه قیمت نسخه های قدیمی تر آیپد در مقایسه با جدیدترین نسخه که مربوط به سال 2021 می‌شود به مراتب کمتر است، مشخص کردن اینکه آیا فقط جدیدترین نسخه این محصول را می‌خواهید یا نه می‌تواند بسیار مهم و تعیین کننده باشد. ما در ادامه این مطلب فرض را بر این قرار می‌دهیم که شما قصد خرید iPad 2021 را دارید و مابین نسخه های مختلف این ورژن آیپد می‌خواهید بهترین مورد را انتخاب کنید. تفاوت ها و توضیحاتی که برای ورژن های مختلف آیپد 2021 عنوان می‌کنیم تقریبا به طور مشابه برای آیپد های قدیمی تر قابل استناد هستند. سعی می‌کنیم به ویژگی های برخی از آیپد های قدیمی تر اپل هم که ارزش خرید بالایی دارند اشاره نماییم و یک راهنمای خرید آیپد 2021 جامع را ارائه دهیم. با فروشگاه اینترنتی هدف همراه باشید.

 

نسخه های مختلف iPad 2021 اپل

قبل از هر چیز بیایید مروری بر نسخه های مختلف iPad 2021 داشته باشیم و ورژن هایی از این محصول که می‌توان انتخاب کرد را بشناسیم. به طور کلی آیپد 2021 در چهار نسخه عرضه شده که به ترتیب شامل موارد زیر می‌شود:

  • آیپد مینی 2021 اپل (Apple iPad 2021)
  • آیپد 10.2 اینچی 2021 اپل (Apple iPad 10.2 2021)
  • آیپد پرو 2021 اپل (Apple iPad Pro 2021)

 

راهنمای خرید آیپد 2021: کدام آیپد مناسب شماست؟?

 

به عقیده ما برای اینکه بتوانید بهترین نسخه آیپد جدید اپل 2021 برای خودتان را انتخاب کنید باید ویژگی های هر سه ورژن این محصول را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده و با هم مقایسه نمایید و سپس با توجه به نیاز و معیارهایی که دارید مشخص می‌شود که کدام محصول می‌تواند بهترین گزینه خریدتان باشد. در ادامه سعی می‌کنیم ویژگی های هر یک از این آیپد ها را به طور دقیق برایتان شرح دهیم و مشخص کنیم که هر یک از آن ها بیشتر برای کدام دسته از کاربران و به منظور رفع چه نیازهایی مناسب خواهند بود.

ادامه مطلب را از فروشگاه اینترنتی هدف بخوانید.

?